Gjest Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Leser en del innlegg her og nå var det et om utroskap, lurer på hva dere legger i det begrepet. Nysgjerrig bare..
Mille** Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Alt det du ikke ville gjort om kjæresten satt ved siden av.
ApriIbaby Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Flirting, Fysisk flirting, Sex eller følelser for andre.Vet vi har et snevert syn på dette, men for oss handler troskap mye om respekt for den andre.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 om du ikke kan fortelle partnarn din at du gjorde det så er det utroskap.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 enig, når man ikke tør å fortelle det til partneren og i tillegg har et snev av dårlig samvittighet. Kyss og klining er grensa hos meg i alle fall...
Gjest Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 grensa for meg går ved fysisk seksuell kontakt mellom mannen og den andre dama.. kan også være seksuelle smser eller kontakt per tlf..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå