Gå til innhold

HJELP MÆ! UTROSKAP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 år sida va samboer utro. Han sa nu selv at han "gikk ikke såå langt", men d e nu hannes ord. Var selv gravid på det tidspunktet, og dårlig, så var sykemeldt og lå strak ut hjemme.

Da jeg oppdaga d ble jeg innmari forbanna- og konfronterte han med det m en gang. Vi ble enig om at han skulle vise mæ at æ kunne stole på han. Den dagen idag e han bare heilt teit. Har mobil og eiendela m sæ overalt, gjemme unna penga- etc.. så ikke æ ska se det.

Ikkje gjør han en møkk hjemme heller. Rydda aldri. Jobbe litt sent innimellom, så når jeg er hjemme sent, er jg husmor til langt på natt. HJELP MG NOEN, hvordan skal jg gå frem m dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiv han på dør og finn dæ en så har meir vett i skolten.

Eller så kan du jo gje han ett ultimatum og se om han skjønne ka han eventuelt kan møste før han gjør det.

Skrevet

ka sir man tell han da?! Huff... e så vanvittig gla i han, men orke rett å slett ikke å ha det sånn her...

Skrevet

prøv med kort adskillelse....han må flytte ut i så og så mangen dager-null ringing osv...så tenker jeg at han skjønner hva han evt kan komme til å miste, og vil nok gjøre sitt ytterste for å ikke å komme i den situasjonen.

Skrevet

Tusentakk :) SKal å prate m han nå. snakkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...