Gå til innhold

En mer oversiktelig fremtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi solgte leiligheten denne uka og har dermed større visshet over den nærmeste fremtiden. Summen vi fikk for leiligheten var litt over det vi håpet på, så nå vet vi hva vi har å pusse opp det nye huset for. Dato for overtakelse ble som ønsket etter nyttår, så nå kan vi bruke tid på å få ting i orden. Storebror vet når han skal bytte skole og vi vet fra når vi helst bør ha ny barnehage til minstemann. I morgen skal vi av gårde og få tegnet forslag til kjøkken. Masse skuffer står på ønskelisten og selvfølgelig et stort kjøkken der vi kan ha mange gjester på samme tid og lage mat sammen med dem. Jeg tror dette skal bli bra jeg! Det er selvfølgelig en del stress forbundet med store endringer, men vi skal overlate mest mulig av det praktiske til andre. Vi får bare henge med på lasset og prøve å ta alle avgjørelser etter hvert som det er påkrevet :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så supert! Morsomt å komme seg inn i et nytt hjem og litt penger til overs til oppussing! Lykke til med å finne barnehage, men du flytter kanskje et sted der plass ikke er så vanskelig. Nytt kjøkken høres supert ut- jeg sitter med et som faller fra hverandre og er drittlei.

Skrevet

Så deilig da!!!

Heiingen hjalp sikkert på;-)

Forandring fryder og så lenge du er klok å overlater sjauingen til andre så kan du jo bare kose deg med å være organisator og kommandør....supergøy:-)))

Skrevet

så godt da! Tenker skuldra er litt mindre anspente nå.stort kjøkken blir hærlig.vi har et lite,som ikke rommer alle rundt bordet lenger..drømmen er å bygge ut.venter bare på lottopremien først jeg.hehe.

Heier på dere jeg.snart er alt fix ferdig. =))

Skrevet

Gratulerer med salg, så deilig å ha det unnagjort!! Og så bra at dere fikk litt "til overs". Det hadde vi da vi flyttet og det gjorde virkelig susen!!

Det blir spennende med alt det praktiske for dere, men det ordner seg vettu. Gode og lange huskelister pleier å hjelpe her, hint hint :)

Skrevet

Gratulerer med salget! Så bra at det gikk så fort unna og godt dere fikk litt overskudd til å pusse opp for :)

Lykke til med videre planlegging,og ja lister hjelper masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...