Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Noen som vet noe om denne? Er den god?
Rut Bram Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 brukte den til vår eldste, fra hun var ca 2.5 år til 3.5 år. Syns den er bra jeg. den er langt fra vanntett men det er jo ikke noen av bevernylon-dressene (og vi bor i bergen...) Man kan ta ut det innerste foret hvis det blir varmere i været, men det har ikke vært nødvendig her fordi vi bruker ikke dressen om våren/sommeren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå