*Vetlis* Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Vi oppdaget nettopp at vi hadde levert et tomt cover sist vi leide film..... DVD'en lå i spilleren nå! Den skulle vært levert for 3 uker siden!!!!! Noen som vet hva som kan skje? Må vi betale mange tusen da eller?
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 He he, stakkar! Jeg jobber ikke i videobutikk, men tror ikke du må det. I værste fall er det vel 35 kr ekstra dagen. Så ca 7-800 kr eller no. Men jeg ville bare ringt dem og fortalt om glippen. Kansje du slipper å betale noe i det hele tatt;)
Lilletrille med to jenter Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 He,he...Tror aldri du betaler så mye mer enn hva videoen koster... Rart de ikke har kontaktet dere dersom de har navn og nummer på de som leier:) Er bare og ta kontakt med dem og forklare, tror ikke dere må betale noe..
barnII 15.02.08 Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 hei! jeg jobber ikke ei videobutikk. MEN jeg ville klaget litt hvis jeg måtte betalt veldig mye. for når man leier film har de adr og tlf nr. og de burde ringe å si ifra når de opptager at filmen ikke er der slik at du faktisk har mulighet til å levere den før du leeenge etterpå opptager den i spilleren slik som nå. de tar jo tross alt filmen ut av koveret. tydligvis ikke den mest populære filmen ettersom de ikke har mast på den heller.
Little Dreamer Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Du skulle ha blitt fakturert nå.Ikke sikkert de har oppdaget feilen...Skulle de være så firkantet å ta betaling så er ikke det mer enn salgs verdien på dvden du må punge ut med.... Har drevet med dvd utleie..lykke til.
*Vetlis* Skrevet 16. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2007 Oki, tusen takk for svar jenter :-) Får ringe dem i morra å si i fra hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå