Gå til innhold

jkk80!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser vi er i samme situasjon :-) Vi får tro at EL var forsinket, og syklusen er lengre denne perioden! * håper

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,beklager såg ikke dette før å hehe

ja jeg føler på meg at tr kommer sanrt =(

meen off hadde virkeli forhåpninger =(

men hvordan blir det med el vist tr kommer nå da? blir vel helt oppfucka den da??

Skrevet

Vet ikke jeg.. Har masse symptom på graviditet. Det er ihvertfall ulikt slik det bruker å være før mensen.. Men etter negativ test nr 8 på søndag, så mistet jeg troen.. Men skal ta en imorgen tidlig eller torsdag, har ikke helt bestemt meg enda.. Har du symptomer?

Skrevet

har vært ekstremt trøtt,hatt stikkinger i venstre side,oppblåst,sann murring.... men tror jeg bare må belage mej på at det ikke er noe på gang..ble spådd her inne,og hun sa hun såg at det skjer i desember!!!! off det er jo sååå lenge til da hehe jeg tok en test idag tidli,men var negativ den og.. merkeli så vanskeli det skal være dette azz...

kan jeg spørre hvor du kommer fra? jeg er fra herøy =)

Skrevet

hvordan går det med deg ?? her er ingen forandringer,hverken positive tester eller tr.. er nå snart 3 uker over tiden så =(

Skrevet

Testa positivt 19 sept!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men vet jo ikke hvor langt jeg er på vei... 2 uker +/-.........

Skrevet

åååååååååååå =)=)=)=) kor kjekt =)=) GRATULERE =)==)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...