*Vetlis* Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Vi oppdaget nettopp at vi hadde levert et tomt cover sist vi leide film..... DVD'en lå i spilleren nå! Den skulle vært levert for 3 uker siden!!!!! Noen som vet hva som kan skje? Må vi betale mange tusen da eller?
*Vetlis* Skrevet 16. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. september 2007 Ups postet på feil forum... skulle på skravle!
*Vetlis* Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 Broren min har måttet betale flere tusen ja, men når jeg tenker etter, så er vel det fordi han ikke har levert og driti og betalt.... Så det ahrr vel gått vidre til inkasso sikkert. Men, å være anonym for å flire av andre eh....?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Jeg jobber på en videobutikk for tiden! Ta kontakt med de og hør etter hva de sier...litt forskjellige rutiner her og der, og noen hender å være i godt humør/ikke godt humør noen dager også..dessverre..! Lykke til
Gjest Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Jeg har jobbet 6 år i en videobutikk tidligere, og vi hadde som praksis å ringe kunden dersom de leverte feil cover. Vi var strenge på overleie, men greie når de hadde leverte film til rett tid med tomt cover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå