Gå til innhold

Verst for foreldrene? Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som har fortalt at ho var ekstremt mye bilsyk som barn. Ho var en av fire søsken, og søsknene hennes ble også mye bilsyke. Men ho sa til meg at det var verst for foreldrene hennes å ha fire unger som spydde i bilen på bilturer. Dette syns jeg var rar påstand. Hvorfor var det verst for foreldrene? Er det ikke veldig plagsomt for unger da som blir veldig bilsyke og stadig kaster opp når de er på tur? Hva kan det komme av at ho påstod det? Hvorfor var det verst for foreldrene å ha fire bilsyke unger på tur, og ikke verst for barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, det er grusomt å være spysyk.

Men fire stykker? Holder en knapp på foreldrene gitt.

Skrevet

rar påstand ja.. vil vel si at det absolutt er værst for barna som er kvalme og må kaste opp stakars..

hun tenkte vel på at det var pes for foreldrene at de måtte stoppe hele tiden eller no da.. uansett, rart=)

Skrevet

Kjipt for alle. Både for barna som er kvalm,og for foreldrene som må vaske spy...

Skrevet

Dårlig samvittighet for å gjøre noe som får ungene dårlige og i tillegg tørke spy etter 4 (!!) unger?

Skrevet

Skjønner henne godt, jeg. Jeg sov eller spydde - det var mamma som tørket opp og pappa som vasket bilen etterpå :-S

Jeg har tørket min del av spy - og må si at det er det ekleste jeg gjør i bilen - bortsett fra å sitte en nedspydd bil langt hjemmefra en varm sommerdag...

Grøss!!

Skrevet

Verst for foreldrene. Jeg syns det er verre å se andre være syk enn å være det selv... I tillegg til skyldfølelse og tørke opp etter 4 stk - skjønner påstanden godt jeg

Skrevet

Fordi unger - også lenge etter at det er blitt voksne - gjerne føler skyldfølelse overfor foreldrene hvis de skaper ubeleieligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...