Gå til innhold

Er kvalme en jenteting??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir man enda mer kvalm med jente i magen?

Noen som har begge kjønn og vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ut som om jeg venter jente, og jeg har ikke vært kvalm i hele tatt. :)

Skrevet

Jeg venter gutt og spydde til jeg var 4 mnd på vei....

Skrevet

Jeg får jentem og har ikke vært plaget med kvalme. Moren min har både jenter og gutter, og har ikke vært plaget noen av gangene. Ei jeg kjenner venter jentem og har spydd masse.

Tror det er veldig individuelt, ingen svagnerskap er helt like :)

Skrevet

Har nesten ikke vært kvalm i noen av mine svagnerskap(bittelitt i to uker i siste) Har to jenter

Skrevet

jeg var kvalm når jeg gikk med Sander og nå venter vi jente og har vært kvalm denne gangen også, denne gangen begynte det 3 uker tidligere

så det har ingen ting å si hva man har i magen!

Skrevet

tror ikke en kan se hvilket kjønn det er utfra om en er kvalm eller ikke. jeg har vært veldig kvalm, men venter gutt:=) Vet flere som har fått jente som ikke har spydd 1 gang eller vært kvalm!

Skrevet

Jeg har kastet opp og vært kvalm, gjennom hele svangerskapet og jeg venter gutt ;) Så her er det tydeligvis ikke en jenteting :P

Skrevet

Det er nok litt tilfeldig, ei venninne av meg har både gutt og jente, hun var ikke kvalm med noen av dem. Jeg har gutt, og var utrolig kvalm da jeg gikk med han.

Skrevet

Jeg venter jente og var veldig mye mer kvalm denne gangen. Hadde gutt sist.

Da jeg var på ultralyd, sa jordmor at det faktisk var mange som var mer kvalme med jente, og at det var bevist gjennom forskning at hormonene gjorde at du ofte blir mer kvalm når du bærer ditt eget kjønn.

Men selvfølgelig...ingen regel uten unntak.

Skrevet

ikke noe hold i dette nei. Var ikke kvalm med første gutt og jente. Med ny far og gutt i vente har jeg vært både kvalm og har kastet opp...

Skrevet

Sist jeg var gravid, spydde jeg i 9 mnd og da kom det ut en gutt:) Denne gangen spydde jeg fra uke 6-14 ca.. Men vet ikke hva som kommer ut..:)

Skrevet

Jeg har en av hver og har vært plaget med hypermesis begge gangene - men mer intenst med gutten -. ble da innlagt. Unngikk det med jenten, men til gjengjeld varte det lengre med henne (hele svangerskapet - første gang gikk det over etter 14 uker).

Skrevet

Vet ikke helt,var kvalm fra uke 5-17 me gutten.Denne gang er det visst jente, har aldri i mitt liv kjent værre kvalme!!!! Er 24+6.Trodde det holdt på å gå over for 2 uker siden ,men nå er det helt forferdelig igjen:-(Men det er jo verdt det....:-)

Skrevet

jeg var mere kvalm forrige gang. fikk da jente... tror vi får gutt nå.. har egentlig vært i mye bedre form denne gangen med alt.

Skrevet

ja generelt sett så reagerer kvinner mer når di venter jente...men med meg har det vert omvent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...