oktober baby Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Denne jordnøtt oljen som mange skriver om til å forebygge strekkmerker og revning under fødsel, er det den man kjøper på apoteket? Eller finnes det andre varianter? Kan man bruke den tidlig i svangerskapet? Er jo en del ulike oljer man ikke skal bruke som gravid..
lykkeliten i magen Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Jeg brukte og bruker en e-vit.-olje jeg kjøpte på body shop. Jeg fikk nesten ikke strekkmerker forrige gang, og fortsetter å smøre meg i dette svangerskapet. Jeg glemte å smøre rompe og pupper og har fått strekkmerker der............ Så - smør fra topp til tå
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Jeg bruker mandelolje.. Men kan sikkert bruke mange varianter av olje.. Jeg kjøpte min på en kombinert helsekost og parfymeri butikk.. Måtte bestille den hos de. 75 kr.. Har så langt ikke fått noen merker, men de kan jo fortsatt komme da men... Håper og krysser fingrene.. =) Har også en cocoa butter stick fra the body shop, den bruker jeg når jeg ikke har tid til å vente på at oljen skal få trekke inn. Men blir litt seigere av den da, også lukter den jo kakao.. Oljen lukter jo ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå