Gå til innhold

Jenta begynner i barnehage i morgen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten vår begynner i barnehagen i morgen. Kjenner jeg blir litt trist av tanken:( ikke det at jeg tror at hun kommer til å få det så fælt, men jeg kommer til å savne henne så mye. permisjonen gikk så alt for fort.

Noen som har noen trøstene ord til meg?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er jenta deres? Har ikke noen trøstende ord, men skjønner godt at du synes permisjonen har gått fort. Er sikker på at hun kommer til å få det kjekt i bhg med nye barn. ;o) Tvi tvi og lykke til. ;o)

Skrevet

kan ikke annet enn å si at jeg følger etter på tirsdag. da er det mie sin tur.... :/ iiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkk

gruer meg kjempe mye til å gi fra meg ansvaret altså. og for å ikke være sammen henne hele dagen.

men jeg trøster meg med at jeg vet hvor fint hun kommer til å få det, og jeg merkerjo at hun har godt av det også. men hun er bare ti mnd, så hun er jo bare en baby enda:( vår baby........

( jobber i bhg selv s¨jeg ser jo dette mange ganger hvert år, og ser at det går bra da)----

hvor gammel er datteren deres da?

Skrevet

Hun er 10 og en halv måned... synes hun er så liten. Liksom bare babyen enno... Har ikke begynt å gå enno en gang. Jeg hadde håpet jeg og ikke de ansatt skulle få se hennes første skritt:(

men tror avskillelsen kommer til å være mye verre for meg enn for henne.

Skrevet

da er vi i akkurat samme fotspor da:) de er like gamle......

håper indelig ikk ehun finner på å gå første gnag i bhg altså. det er det verste jeg ikke kan få med meg av utviklingen hennes:(

men tenkte å si at de MÅ få tatt bilde av det hvertfall.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...