Susi og prinsessa Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 De siste kveldene har lillepia (7 uker) stresset veldig fremfor puppene, ho skriker og vil ha mat hele tida og når ho suger så er det akkurat som ho blir irritert.. Kan det være at jeg ikke har nok melk, jeg føler meg ikke like spengt på kveldene som ellers i døgnet, men det kommer melk når jeg klemmer.. Noen som har opplevd lignende eller som har noe gode råd?
VinterSol+2 Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 hei! det er veldig vanlig å ha mindre melk om kvelden! et godt råd, er å pumpe ut på morgenen, når de fleste har mer, så har du ekstra til kvelden igjen! mange småttinger har også litt ekstra luft i magen om kvelden, så styring ved puppen kan også bety at h*n trenger å rape litt ekstra. men som sagt; ganske normalt å ha litt mindre på kvelden, så tar det seg opp i løpet av natta igjen:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Min gutt spiser rikelig om kveldene! Han tanker opp for natten +trøst mot luft i magen om kveldene. Gir han event litt nan i tillegg en sjelden gang, men helst ikke, av fare for å få for lite melk til han. Jeg lar han trøste seg på puppen mot lufta, for det gjør at han gråter mindre, og melka hjelper også magen i gang.
Susi og prinsessa Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 Ok, takk for råd, kanskje jeg må pumpe på morgenen da, huff for et styr, syns ho spiser hele tida, ho hadde ihvertfall lagt på seg godt på 6 ukers kontroll, 1,6 kg siden fødsel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå