Gå til innhold

verk i øyet på 2 uker gammel baby,noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter:)

babyen min har i dag plutselig fått verk i øyet. det er litt gult og det renner litt... noen som vet om det er vanlig? skal man gå til helsesøster pga av dette? tror dere det er vondt for babyen?

takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsmelk i øyet:-) Så er det borte imorgen. Fikk dette rådet istedenfor å få øyedråper av legen, og det funka fint.

Skrevet

ammer du? iallefall sprut melk i øyet til babyen... mm er topp til det. Ikke tillegg da....

Skrevet

fikk beskjed av helsesøster å ha morsmelk i øyet og at det ikke er betent så lenge det ikke er rødt inne på det hvite. Hold øyet rent vha en fuktig bomullsdott, det er ikke bra at det blir liggende.

Skrevet

Ja, kjør på morsmelk! Så ofte du gidder til det gir seg. Det samme kan du gjøre mot tett nese. Har selv gitt han mm mot røde og irriterte øyne hele 3 ganger(2 ganger rusk, og 1 gang klort seg tror jeg), og det fungerer veldig bra!

Skrevet

jepp. Drypp morsmelk i øyet. Men hvis det ikke bedrer seg i løpet av de par første dagene bør du gå til legen med henne. Kan bli skader på øyet hvis man går for lenge med infeksjon (øyekatarr).

Skrevet

supert! tusen takk for svar! da skal jeg dryppe litt morsmelk i øyet hennes nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...