cath26 Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 hei jenter:) babyen min har i dag plutselig fått verk i øyet. det er litt gult og det renner litt... noen som vet om det er vanlig? skal man gå til helsesøster pga av dette? tror dere det er vondt for babyen? takker for svar:)
prins 07, prins 10 Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Morsmelk i øyet:-) Så er det borte imorgen. Fikk dette rådet istedenfor å få øyedråper av legen, og det funka fint.
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 ammer du? iallefall sprut melk i øyet til babyen... mm er topp til det. Ikke tillegg da....
Susi og prinsessa Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 fikk beskjed av helsesøster å ha morsmelk i øyet og at det ikke er betent så lenge det ikke er rødt inne på det hvite. Hold øyet rent vha en fuktig bomullsdott, det er ikke bra at det blir liggende.
Moi 32 Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Ja, kjør på morsmelk! Så ofte du gidder til det gir seg. Det samme kan du gjøre mot tett nese. Har selv gitt han mm mot røde og irriterte øyne hele 3 ganger(2 ganger rusk, og 1 gang klort seg tror jeg), og det fungerer veldig bra!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 jepp. Drypp morsmelk i øyet. Men hvis det ikke bedrer seg i løpet av de par første dagene bør du gå til legen med henne. Kan bli skader på øyet hvis man går for lenge med infeksjon (øyekatarr).
cath26 Skrevet 16. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2007 supert! tusen takk for svar! da skal jeg dryppe litt morsmelk i øyet hennes nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå