sauefot Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Lurer på en ferietur til Egypt nå i februar, siden vi føler vi trenger en liten soltur. Hvor er det best i Egypt? Er det noe sted som er å foretrekke med små barn?
Gjest Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Vi har vært i Hurrgada på et hotell som het noe sånt som Grand Siva Beach. Reiste med Ving. Barna var da 4mnd og 2,5 år. Dette var et All Inclusive hotell, noe jeg anbefaler på det sterkeste når du skal reise med barn til Egypt el andre steder. Vi hadde det supert. Følte oss veldig trygge og menneskene der var virkelig hyggelige mot oss. Siden barna var såpass små holdt vi oss kun på hotellet dagtid. Men vi tok oss en trilletur ut i byen hver kveld. Jeg reiser gjerne tilbake og anbefaler det på det sterkeste!!!!
Tipp topp Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Vi har vært to ganger med små barn, en gang i Hurgada og en i Sharm El Sheik. Anbefaler Sharm og å bo i Naama Bay. Bo på et av hotellene ved strandpromenaden så er det greit å ta med vognen og rusle på kvelden. I hurgada var vi avhengi av taxi for å komme oss noe sted og det var ikke å anbefale (bodde på Marriot Hurgade). Vi reiste med Apollo og bodde på Novotel Sharm El Sheik. Det var veldig bra. Rett ved stranden slik at det er lett å gå til å fra rommet ved behov. Inkludert solstoler og parasoll på stranden. Fin sandstrand, men endel koraller i vannet så man må svømme litt sik sak, men veldig fint å snorkle. Det jeg hadde lagt vekt på med små barn er: - mulighet for å GÅ til spisesteder og butikker med vogn (mareritt å ta taxi. de er i utrolig dårlig stand og kjører som svin. Ikke morsomt med små usikrede barn) - rett ved stranden så man lett kan komme seg tilbake til rommet ved behov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå