Gå til innhold

Gleder meg til å ta ibruk vogna jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat vært inne på babyrommet, som jo er klart selv om babyen ikke kommer til å bruke det på en stund, og der står vogna..

Kan liksom ikke la vær å glede meg til å begynne å bruke den..

Ser frem til stolt og ta med meg lillemann og trille på butikken, eller en tur rundt i nabolaget slik at folk kan se at nå har babyen kommet!

Har termin neste søndag, men ingen tegn på at noen fødsel er nært forestående ennå. Forrige gang fødte jeg tre dager før termin, og det er jo å håpe at det skjer nå også, men har liksom belaget meg på å kanskje måtte gå over..

Flere som gleder seg til å trille turer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, det blir stas! Vi har vogna i stua og jeg har ordnet litt med den og trillet litt rundt, sjekket hvordan jeg kan gjøre om fra svingbart til fast forhjul osv. He he... blir bra å få en person oppi der slik at jeg får alibi til å ta vogna ut og;-)

Skrevet

ååå jeg kan nesten ikke vente:) Her står vogna klar i gangen og vugga står klar i stua:)

Skrevet

jeg gleder meg også sånn til å kunne ta i bruk vogna:=)

Skrevet

Hehe... har nettopp kjøpt vogn jeg også og moren spurte om jeg ikke hadde vært ute å prøvetrillet den hihi... Har ikke gjort det altså, men kikker ofte på den og forestiller meg skinnposen og babyen oppi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...