Gå til innhold

Kjøper dere Reima dress til deres små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er dyrt med en dress til 1000 kr til en liten som vokser så fort. Kvalitet er viktig for all del, men er de så bra? Noen som vet har mening? Jenta mi går ikke i bhg så vi har kjøpt en dress til 250 kr på hm. Håper og tror den er bra til barnet mitt. Dere som kjøper disse er det til bhg bruk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal kjøpe reima når han begynner i barnehage i desember

Skrevet

jeg tror ikke jeg hadde kjøpt det selv, jeg syns den er vel dyr, men fikk en reimadress i gave til eldstemann da hun fylte 1 år. til barnehagebruk ja - de er ofte mer ute når de begynner i barnehagen enn de er tidligere... jeg vil anbefale det hvis du har tenkt å få flere barn - de er veldig slitesterke. vi skal bruke vår til barn nr 2 nå, og den er ikke slitt i det hele tatt. men det fins mange gode dresser på markedet som ikke er så dyre.

Skrevet

Vi har sett litt på dress nå i helgen. Så på 1 reima dress på babyproffsen i sverige. Den syntes vi rett og slet virker dårlig. For vi har tenkt så pass at når dem er så små så krabber dem og sitter mye så da er det greit og ha sånn ekstra tykkt stoff/vanntett slitesterkt stoff på knær og rumpa. Men det var det jo ikke på reima dressen.

Så en annen en på en sports butikk og den virket mye bedre og kostet bare halvparten. Har ikke kjøpt noen enda, men tror ikke det blir reima nei.

Skrevet

Venter med reima dress til barnehagen....men da skal det bli reimadress....uten tvil!!!!

Skrevet

Jeg har arvet en Reima dress og den er brukt av 2 barn, men det ser en ikke. Kommer ikke til å kjøpe Reima dress, min er bare 6 mnd, men tenkte å kjøpe Reima sin fleece dress. Koster 299 og det er det samme som jeg feks finner på bla Lindex, H&M osv.. Har tenkt å kanskje kjøpe dressen som de har på Cubus. Den har ekstra for på knæ/rumpen, men slik gummigreie, og det er jo veldig greit når de begynner å krabbe/sitte ute. Men kommer nok ikke til å kjøpe før jul evt ønske meg til jul...

Skrevet

hva er greia med reimadress da? for noe tull.. man finner like bra utedresser til barn til en mye billgere penge! de vokser jo så fort uansett! det viktigste er vel at barnet er tørt og varmt, ikke hvilket merke dressen er.. *argh*

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Synes det blir altfor dyrt. Velger heller en løsning av vindtett og vanntett dress uten fór for så å ha ulldress under. Blir lettere for den lille å komme seg rundt, samt at en kan kjøpe dressen litt større uten at den blir klumpete.

Skrevet

jeg har kjøpt brukt reima tec til vår lille, men om du kjøper vårdress, så kan du bruke den lengre enn vinterdress, da du bruker ull under. Bedre bevegelsesfrihet i reima enn andre, + at barnet er tørt uansett om det er regn/ vått ute. trenger da bare 1 dress. gleder meg til å ha med en blid og tørr unga i sandkassa. Om du kjøper pent brukt så er det verdt pengene, skal ha flere barn og klær kan faktisk arves

Skrevet

Ja, her skal han få det før han kan gå også. Når han lærer å krype skal han få krype ute og da skal han få reimadress.

Skrevet

Nei, fordi jeg ikke vet hva reima er. Og aldri i verden om jeg hadde betalt så mye for en dress til barn som vokser så fort.

Skrevet

Ikke for å være frekk, men i bhg er det lett å se hva som er viktig,

ullundertøy

ullklær(puster)

Billig fleec(puster ikke)

regnklær uten for(kan brukes hele året)

regnklær med for(koker barn)

av div dresser

viktig at dressen,

er lett

lett å bevege seg i

vanntett

vannavstøtende

lufter

mange dresser er 100% tette= svette/klamme barn.

mange dresser drikker vann= svamp

reima og troll er blandt de som vi ser er best, desverre dyre, men barna holdes gode og varme uten å bli svett/klam, har lett for å bevege seg da den puster, men har tapede sømmer så om barnet "bader" i søledammen så er det fortsatt tørt når en skal inn.

Er i utgangspunktet i mot å bruke så mye på dress, men jeg ønsker meg frisk unge, en får med seg mye når en starter i bhg og da trenger en ikke å gå å være våt og kald samtidig

Skrevet

Kjøpte reima dress på salg i fjor men tror ikke det er nødvendig.

Skrevet

Nei, det har vi IKKE behov for, fant en kjempesøt myk dress med noen søte hjerte på av Refleks til 249,-

Skrevet

Jeg har brukt Reima Tech til mitt første barn fra hun var liten og er ikke i tvil på hva jeg skal kle min lille prins med heller. Min første var prematur og veldig lita så en dress som hun fikk til å gå med å leke i var viktig. RT dressen er vanntett og veldig god bevegelsesfrihet,ja den er litt dyr men hvet dere du trenger bare den ene. Har du en annen som ike tåler så mye må du kanskje invistere i ett sett med regntøy også å plutselig har du brukt like mye penger på det. Jeg har heller aldri hatt god råd men jeg har prioritert å kjøpe kvalitet å angrer ikke en dag. Så jeg kler fortsatt min første som nå er 8 år i RT da dette merket passer henne godt. Så får vi se om det passer like godt til lille prinsen også....

Skrevet

Det viktigste er at barnet er tørr og varm uansett vær (selv i slapsevær time etter time) og at han/hun kan bevege seg lett: Reima oppfyller disse kravene og det er det faktisk mange dresser som ikke gjør. Synes faktisk ikke den er så dyr hvis du deler på mantall timer den er i bruk. Vet mange voksne som bruker vesentlig mer på jakke/kåpe til seg selv som bare blir brukt en brøkdel så mange timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...