Gå til innhold

Hvor tidlig kan man se noe på UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul uke 5+5 pga mye magesmerter. Og fant ingen ting??

Noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var der når jeg var like langt som deg. Da så han ikke noen ting, så det kan stemme det :o)

Skrevet

Man ser ikke stort da nei. Er det som er så skummelt med tidlige ul, foreldrene forventer å se så mye og når man ikke gjør det så blir man litt nervøs. Du kan titte på bildene på siden min så får du se hva du vil se fremover hvis du skal på flere for jeg var på mange ul tidlig :-)

Skrevet

Vi så hjerte banke på UL da jeg var 5+4, men har inntrykk av at det er veldig tidlig og ikke så vanlig. Prøv igjen om en uke eller to, så ser du sikkert noe der inne!

Skrevet

Skal tilbake om ei uke. Smertene er der enda, sterke menssmerter spesielt i venstre side. Vond korsrygg også.

Skrevet

første ul-en jeg var på, så jeg ingenting, der var ikke antydning til gravididet... uke etter var der en sånn plommesekk fosteret ligger inni, å hjeret banka ikke eller noe, da var jeg ca 4 uker på vei...sa han spesialisten jeg var hos da...

d var veldig tidlig mente han.

men hjertet begynner vel ikke å slå før i uke 5+5 eller noe??

Skrevet

Det var ikke antydning til graviditet her heller. Trodde det skulle gå ann å se noe iallefall når en er 5+5. Eneste han kunne se på skjermen var et lite mørkt område, antageligvis blod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...