nøffemamma Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 jeg jobber 100% i bhg, og er straks 19 uker på vei. Har de siste ukene hatt smerter i korsrygg, ilinger nedover ben og vondt i setemuskulatur. Så for meg sykemelding og kjedsommelighet i nesten fem mnd fremover, og slit med bekkenløsning etter fødsel også, MEN: jeg dro til legen min, og så viste det seg å være bekkenlåsning. De er de samme symptomene, men kan ordnes ved å gå til kiropraktor:) så til alle som tror de begynner å få bekkenløsning: Gå og sjekk det med en gang. Jeg fikk verdens beste nyhet:) Er nå sykmeldt en uke, og slapper av og koser meg litt hjemme( blir jo ellers mer sliten enn ellers i jobben-MYE MAS i bhg jobb. Deilig å få vekk smertene. Barnehageyrket er vel et av de mest utsatte for å få plager. Veldig slitsomt, og leser om andre her som er sykmeldt og slitne.Jeg føler med dere alle sammen!!!!!!!!! er et slakt etter jobb flere dager i uka, men likevel ikke klar for å bli sykmeldt.
Buick Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Har hatt antydning til bl, men kjenner det igjen sidan eg hadde det i forrige svangerskap. Merkar likevel at eg har blitt litt bedre no og trur kansje det kan vere fordi eg har begynt å trene litt aerobic og styrke igjen. Å ta det med ro når ein er sliten er bra, men det er også bra å greie å vere i bevegelse. Jobbar også i bhg, så eg veit veldig kva du meinar med slakt etter endt arbeidsdag;) Mykje trøtt og dessverre mykje sur. Sistnemnte går ut over dei to andre barna mine mest og det er kjempesynd:( Prøvar å ta meg saman, men det er ikkje lett. Å telle til 10 hundre gongar i timen hjelp liksom ikkje alltid;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå