Gå til innhold

Trenger råd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på 4 1/2 mnd som pleier å legge seg ca 2230 om kvelden.

I kveld når han skulle ha halvtimes blunden sin ( kl 19 ) la jeg han i sengen i stedenfor i vognen. ( vi øver på at han skal sove i sengen på dagtid istedenfor å bli vugget i søvn i vognen).

Han sovnet etter 20 minutter med kos og sang og sover fremdeles!!!!

( nå er klokken 21 ).

Skal jeg nå la han sove til han våkner av seg selv og så mate han på rommet og legge han opp i sengen igjen, eller skal jeg vekke han nå og holde han våken til kl 2230?

Er redd for at hvis jeg bare lar han sove til han våkner vil han ikke sovne igjen i natt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville latt han sove...... han er såpass liten enda ;o))

Skrevet

Enig, la han sove du. Prøv å gi han mat på rommet og legg han igjen. Om dette ikke går får du ta han opp litt igjen

Lykke til :-)

Skrevet

Kan hende han prøver å snu døgnet litt også da, la han sove du. Didrik er 4,5 mnd han også og han legger seg 19.30 og sover til 7-8 (kan våkne for mat)

La han sove å gi han mat på rommet hvis han våkner

Skrevet

ja jeg ville latt ham sove! noen er så heldige at de får babyen til å ta "natt" i 19-20-tiden allerede fra de er 4-5 mnd gammel. Det skal du bare være glad for og oppmuntre til!! om han våkner til andre tider i natt, går det seg nok til om noen dager likevel.

Skrevet

Jentungen min gjorde også det plutselig en kveld. Da var hun fire mnd. Hun våknet og fikk mat på rommet og la seg til å sove etterpå. Etter den kvelden har hun begynt å legge seg for natten kl sju og sover til ca 07.30. Nyt kvelden :)

Skrevet

Enig, la han sove! Mi tulle er 2 måneder og legger seg ca kl 20 hver kveld. Jeg ammer henne oftere utover ettermiddagen, så hun får spise seg opp før natta. Hun våkner en gang mellom 4 og halv 6 for mat, så sovner hun og sover til i 7 - 8 tiden.

Skrevet

Han sover enda og jeg får bare krysse fingrene på at dette er begynnelsen på noe bra!!

Litt rart å sitte i sofaen uten å måtte underholde han. Vet liksom ikke hva jeg skal bruke tiden på!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...