mammaL Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Hei! jeg er gravid og har begynt å lekke melk i det ene brystet. I det andre brystet har det kommet noe som ser ut som blod.. ikke helt rødt,men rosaaktig. Noen som har opplevd dette? eller som vet hva dette kan skyldes??
Galskapens overhode Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Er du sikker på at den ikek er mørk gul da.. nesten oransje? Jeg hadde i hvertfall det sist svangerskap.. Fet, fet råmelk som lekker.. Mistenker du blod, er lege det eneste jeg kan anbefale
ine73 Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Har ikke opplevd det selv, men her ser dråpene ut som alt fra vann til puss... Husk at melk lages av blodet ditt, ikke unaturlig at det lekker litt blodceller ut når blodet filtreres gjennom melkekjertlene. Hadde ikke vært bekymret dersom du ikke har noe smerte/ hevelse i området der du ser det rosa. Beklager sammenlikningen ;-) , men hos kyr er det ikke uvanlig at den første melka er både rosa og rød av blod, uten at dette er verken smertefullt eller unormalt, og det varer ikke lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå