Gjest Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Hei kjære jenter! Dere kjenner jo meg, jeg er ganske så merkelig og har en del merkelige innspill innimellom. Frustrert til tider, vel nesten hele tiden vil jeg kalle det, og frustrasjonen må jeg få utløp for... jeg føler meg befriende når jeg titter på søte små plagg... har en unnskyldning klar i tilefelle jeg møter på noen jeg kjenner.. hehe... Da er replikken klar om de spør hvorfor jeg ser på slike små størrelser: "**** har akkurat blitt mamma, så jeg er på utkikk etter gave" og så må jeg jo si navn de ikke kjenner, hehe... er alltid noen i min vennekrets som venter eller har født! Har vært og tittet i babybutikker (klesbutikker) da jeg har flere venninner som nå har fått baby. Må jo da ut og kjøpe gave. Klarte ikke bestemme meg for hva jeg ville gi, så endte opp med litt ymse, men alt det kan jeg jo ikke gi.. det blir litt vel too much.. så da har jeg samlet opp et lite lager iløpet av en liten tid nå....har vel fordelt seg over et år! Og det skal jeg ha til meg selv den dagen det blir aktuelt... Ligger i en pose i boden, ikke usynlig, men heller ikke åpenlyst. Står i en pose i hyllen inne i boden, veldig lett tilgjengelig. Jeg er gal, jeg vet det. Foreløpig har jeg masse tøy og diverse: *hvitt vogndynesett med blonder (billig/salg på Hansen &dysvik) Kjøpt mtp meg selv *1 rosa + 1 blått sengesett fra Høie (sengesett.. halv pris!) Kjøpt mtp meg selv *olabukse str 50 (var jo på halv pris) Kjøpt mtp meg selv *body med biler og fly på (str 56, var jo på halv pris) Kjøpt mtp meg selv *hvit genser til jente med en rosa figur på (str 62, var jo på halv pris) Kjøpt mtp gave, men ombestemte meg *en hvit + 1 grønn/hvit stripete body, str 50, var jo sååå skjønn! Kjøpt mtp meg selv *rosa + hvit-stripete strikkedrakt, str 56... myyyyk og god! Hadde tenkt til å gi den i gave, men ombestemte meg, ville gi noe varig, så gaven ble en bok istedet! *1 bok fra goboken, gratis velkomstgave! "Mitt eget album" *Lek med babyen - gratis bok fra goboken *En bok til om barnet, gratis bok fra goboken *1 stelleteppe til stellebord, rosa med kroner på.. hadde egentlig tenkt til å gi det i gave, men gav noe annet istedet. *1 helseteppe i hvitt, var jo halv pris på Princess for noen uker siden... *1 mammabukse, olabukse fra H&M. Var halv pris, og det er ikke dårlig for en så fin bukse. Bare synd jeg ikke kan bruke den enda! Haha. Anbefales, er jo så myk med den strikken! Gleder meg til jeg får en kul under haha! Jaja jenter, jeg er åpen om min indre drøm! Jeg kjøper det jeg har lyst på, og snart skal jeg male det kommende babyrommet. Nå fungerer det som "oppbevaringsrom". Klesstativ, diverse ting etc. Det er malt i kaffe latte, men skal male den ene veggen i en kontrast. Skal også kjøpe et garderobeskap og kommode. Vi må jo uansett ha et skap på det rommet. Det skal bli hvitt, fordi jeg vil ha hvit sprinkelseng når den tid kommer... hehe.... det gjelder å planlegge! Nuvel, jeg er nok hel helt alene om min store kjøpehobby... men jeg koser meg med det! Dette burde jo blitt et avsnitt i boken " Bare Ine vil ha barn" Ha en super kveld jenter! Klem!
feather Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 thihi har lyst til å kjøpe masse jeg også, men klarer å la være;) har kjøpt en del bamser bare jeg da.. men de er liksom bare til meg.. men sparer de nok til mine barn en gang i fremtiden... ..er da ok å ha litt, da blir det billigere ta tiden kommer...
feather Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 snart natta nå, sov godt og drøm søtt;) klemklem
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Hei! Du har jo virkelig begynt å forberede deg ja! Så mye har ikke jeg nei! Jeg har kun 2 body i str 62, men den ene blir nok gave til ei veninne som akkurat har fått.. En søt bukse som kan snues begge veier for 2 forskjellige farger i str 62.. En nydelig snoopi joggedress med sokker helt lik i str 1 år.. Og svangerskapsboken da fra babyverden.. Kun boken jeg bestilte mtp meg selv.. Alt annet var egentlig gaver, men jeg ombestemte meg.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå