Gjest otilie79;) Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Er det krise hvis dere knuser et speil, tør dere gå på kumlokk eller under stiger, kaster dere salt over skuldra for hell? Selv går jeg ikke under stiger, og knuser heller ikke speil. Men har ingen problemer med å gå på kumlokk da:P
Frk. Vable Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Kaster alltid salt over skulderen uansett hvis jeg bruker salt. Og ser jeg en svart katt krysse veien hvis jeg kjører bil, så lukker jeg øynene!!!!! Har jo gått bra så langt, så det må jo være noe i det, ikke sant???
Helnøtt med spire:) Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Jeg er overtrosik!! Knuser ett speil?? Ikke si det, da er jeg fortapt" hehe.. Neida, men jo er vel litt overtrosisk.
Gjest otilie79;) Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Å s*** da håper jeg ikke jeg møter deg på veien hihi:) Ser d for meg du kommer kjørende med øynene lukka hihi:)
Gjest otilie79;) Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Husker jeg var uheldig og tråkka på et speil da jeg var lita, 10-12 år ca. Var helt knust, for det kom til å bli 7 år med ulykke:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå