Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 ..og jeg burde bare være overlykkelig. Er jo veldig glad, men litt skuffet over at han ikke hadde ringen klar var jeg jo. Tidligere har han sagt at jeg skal ha en forlovelsesring og vi hver vår giftering. Men når jeg spurte nå og visste ham en ring jeg ønsker meg fikk jeg beskjed om at det har vi ikke råd til... Det var en enkel diamant/ hvitt gull ring til under 4000,- .... Hva ventet han da? At vi skal forlove oss men ikke ha ringer før bryllupet el hva? Er så på gråten jeg nå, ble ikke som jeg hadde forhåpninger om i det hele tatt. Vi har jo planlagt dette lenge egentlig, bare å gjøre det offisielt som gjensto, men han kunne kanskje satt litt til side til ring eller? Bare lei meg jeg nå... Er det lov å være litt skuffet eller? Han tjener jo bare 3 ganger så mye som meg liksom, og hadde jeg visst at vi skulle forlove oss i løpet av høsten hadde jeg klart å sette av litt...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Kan dere ikke kjøpe like ringer da? Vi kjøpte like ringer når vi forlovet oss, siden vi også skal bruke dem til gifteringer..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Gratulerer først og fremst... Her er det bare jeg som har forlovelsesring.. Det er en allianse ring, som jeg får en ny stein i hvert år vi er forlovet, dvs 3 stener tilsammen.. Ringen kostet under 2000kr, og er en veldig grei ring. Vi hadde heller ikke råd til ringer, men fant en fin og ikke så dyr en... Gifteringene våre kommer til å komme på ca 7000kr.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Skjønner at du er skuffa, var litt i samme situasjon selv.. Tror (enkelte) menn ikke helt har skjønt greia med frieri, forlovelse og ringer, min tilkommende fridde men ble skikkelig overrasket da jeg forklarte at det betydde at vi var forlovet og at jeg kunne tenke meg en ring.. Jeg ble litt oppgitt da ja! Endte med at han sa jeg skulle få ring men det ble aldri noe av.. Får giftering da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå