Gå til innhold

Barn med samme mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså.. Har vært slutt mellom meg og eksen, far til vår skjønne sønn, en liten stund nå.

Men nå har jeg begynt å savne han så inderlig.

Han har såret meg veldig før, men så tenker jeg sånn::

Jeg vil heller ha 2 barn med han enn 1barn med en annen mann, hvertfall sånn det er nå.

Dum tankegang??

Jeg føler jeg ikke har noe å tape, men absolutt noe å vinne.

skjærer det seg igjen, så overlever jeg, og ikke minst barna og...

Holder forholdet, så blir vi en søt liten familie?? =).....

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

kan noen være så grei å gi meg noen tanker rundt dette?

Skrevet

Jeg vet om ei som var i nesten samme situasjon som deg... hun hadde det ikke bra i forholdet hun var i, altså, hun visste det ikke kom til å vare for alltid...

Likevel valgte hun å få barn nr. 2 med han... så om forholdet røk visste hun at barna hvertfall var sammen hver dag uansett om de er hos henne eller faren.... og barna blir likestilt....

Egentlig syns jeg det er en god ide, du har jo ikke noe å tape... kontakt må du jo ha med eksen uansett om du har ett eller to barn med han:) om noe skulle skje da...

Hvis ikke, blir det jo knall for dere alle:)

Skrevet

det var det jeg trengte, en nøytral mening ;)

Når jeg spør venner eller familie, så synes de jeg er helt teit, pga jeg KANSKJE treffer en jeg blir forelsket i og vil ha barn med senere.

Ja, det er jo godt mulig det, men da får jeg vel et barn med ham og da? :P hehe...

tusen takk for svar

• 7 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Tenker på samme måte som deg. Tror det vil være lettere å ha barn med bare en mann enn med flere uansett om man er sammen eller ikke...se for deg at du er alenemor med tre barn med tre forskjellige edre...blir mye å forholde seg til med 3 barnefedre, samvær osv....det er iallefall min mening

• 3 måneder senere...
Skrevet

Om du kan tenke deg å gi xen din en ny sjanse, hvorfor ikke? Fungerer det, så er dat jo topp, hvis ikke er det jo ikke verdens undergang. Og om du en gang i fremtiden skulle møte drømmemannen kan du som du selv sier få barn med han uansett. Hvis ikke har du iallefall sørget for at sønnen din har søsken...

Skrevet

Oj, så plutselig at tråden ble startet i fjor! Men da kan man kanskje spør etter oppdatering, har det blitt noen ny baby?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...