Gå til innhold

Ang strømpebukse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 10 mnd og bor på gulvet(uttrykk). Er ikke begynt å gå ennå. ligger av og til på gulvet med henne og jeg må si at på gulvet er det kaldt (vi har laminat). Så jenta mi har av og til strømpebukse under buksen. Er det så merkelig? Legg dere ned og vær der lenge. Er ikke varmt. Hva gjør dere andre som har barn i den alderen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig?? Nei...

Har strømpebukse på min nå jeg også og han er 6 mnd...

Skrevet

Ikke merkelig, nei. Men jeg tar ofte av buksen slik at lillegutt KUN har strømpebukse på seg inne. Bare for å gjøre litt forskjell på inne og ute, desstuen holder det lenge for han her i huset å kun ha strømpebukse...eller kun bukse på seg inne. Min bor også på gulvet. Ergo, her hoder det med strømpebukse inne på gulvet...ikke 2 lag. Da ville jeg nok heller skrudd opp varmen.

Skrevet

Nei jøss, det er vel ikke merkelig!!

Vi bruker også strømpebukse under, og hun er 6 mnd.

Skrevet

vi bruker strømpebukse under bare når vi er ute. Kommer vi inn krabber lille gutt rundt i strømpebukse. Kjekt og greit. Blir for varmt hjemme hos oss med både strømpebukse og bukse..derfor kler vi av til kun strømpebukse. Har en jente på 10 mnd som er aktiv..krabber og reiser seg. Blir for varmt med 2 lag inne hos oss

Skrevet

Forstår at du vil ha forskjell på ute og inne, men ute har de evt dyne eller pose på seg. Ligger på 22 23 grader så synes liksom ikke jeg kan skru det enda mer opp. Laminat er kaldt gulv. :o( Kjenner av og til hun er kald på knærene visst hun har bare tynn bukse.

HI

Skrevet

Nei, det er ikke merkelig! Hvis barnet ditt er kaldt så kler du på henne :)

Skrevet

vi har også laminat, og det er kaldt!! Så skjønner godt at du har strømpebukse og bukse på inne. Gjør det du mener er riktig selv, jeg gjør akkurat det samme som deg, men har aldri stilt meg det spørsmålet om det er feil.. Jeg gjør det jeg mener er best, og tenker pent lite over hva andre mener om den saken!

Skrevet

Hmm..aldri tenkt på dette jeg heller. Men automatisk tar jeg av buksa inne hvis hun har strømpis under...men hun er varm av seg, da...må jo se an disse små først. For varmt for henne med 2 lag inne...men sikkert ikke for alle..

Skrevet

Jeg gjør det samme. Men kjenner på han om han er varm eller kald også.

Skrevet

jeg har på henne strømpebukse og bukse hvis hun skal ligge på gulvet. vi har også laminat og jeg kjenner at bena hennes er kalde hvis hun har bare strømpebukse på.

Skrevet

Vi har laminat og 22 grader ca. i leiligheten...For vår baby på 6 mnd blir det for mye med strømpebukse og bukse inne om høsten. Såå kaldt er det da ikke, jenter....at de blir så kalde??? Tror man kan bli litt hysteriske på disse små sine vegne. Kan kle dem syke vet dere...

Men dere om det...

Skrevet

ja for DIN baby er det for mye ja, men det gjelder vel ikke alle andre fordi?? det kommer vel også an på hvor i landet du bor? i kristiansand har de opp mot 15 grader nå, mens her i trøndelag er det ned mot 5.. jo, det er faktisk så kaldt på gulvet vårt at hun blir kald på bena, og derfor har jeg strømpebukse under. det er jo det den er til. jeg kler henne slik jeg ville kledd meg selv. er jeg hysterisk da?

Skrevet

ja, hysterisk!!! Tror neppe du har strømpebukse og bukse på deg inne.

Skrevet

nei men jeg ligger ikke på et kaldt gulv heller. hvis jeg er kald, tar jeg på meg mer klær. det samme gjør jeg med snuppa. er hun for varm tar jeg av henne... ooh my god, for en hysterisk mor altså..

Skrevet

hehe.......ikke vondt ment. Men litt moro å erte folk her inne også. Legg parkett, du....så blir du kvitt gulv-kulda..hehe.. vi bor i 3 etg og får mye gratis varme av hun gamle frysepinnen under....så her er det godt og varmt.

Ellers har du en søt baby....har du ikke noen nye bilder av henne da? Nå som hun har blitt stor??

Skrevet

hehe har da litt humor da, men lar meg provosere også da ser du :P vi bor i 1. etg i betong blokk, så her er det gamlingene over som stjeler fra oss! har masse nye bilder av henne ja, men vil ikke vise dem fram til anonym ;o)

Skrevet

men du har jo så mange bilder der....søt baby du har...har ikke baby ennå, jeg....men om 3 uker har jeg en!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...