Brokade Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 I tilfelle det er andre frustrerte mødre der ute som må ta seg av hele leggingen og tilbringer timevis på barnerommet.. Har selv stresset med dette kveld etter kveld.. og jeg har selv valgt å ta ansvaret for leggingen..siden d bare har blitt ramaskrik når pappan skal legge han.. og jeg har fått verk i hjertet av å høre på skrikinga når jeg vet at han sovner stille og rolig viss jeg gjør alt arbeidet selv... Men nå idag kom jeg på noe nytt som fungerte utmerket! Pappan la babyen... tilbringte 10 min på soverommet.. uten skriking.. så tok jeg over i 10 min.. fortsatte slik og tilslutt sovnet han helt uten skriking.. Pappan fikk 3x10min og jeg fikk 2x10min ... DEILIG!!!
Turid Laila Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Vi har ikke noe problemer (ennå) med å legge mini for kvelden, men på dagen har jeg funnet ut et lite triks. Han elsker å bli strøket på hodet. Kinnet funker også, men stryker jeg han med hele hånda over hodet så sovner han så å si med en gang! Var ikke sikker på om det var en tips tråd jed, men her var et i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå