Reise Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Har noen erfaring med om man må virkelig smake morsmelkerstatning når man skal fly fra Oslo lufthavn? Synes det er litt ekkelt. Jeg er nødt til å ta med rundt 200 ml fra når jeg forlate huset kl. 7.15 inntil jeg er ankommet rundt kl. 12.30.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Et tips kan være å ta med ferdigblandet på kartong. Det gjorde jeg i sommer. Hadde med to kartonger til hver vei (sånn i tilfelle), og faktisk fikk jeg bruk for den ekstra kartongen begge veier...
Plutseliten :) Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Vi måtte smake på det foran vakten da vi fløy til Ålesund i vinter Men du kan også ha med pulveret i en boks, og så i de forseglete posene og få vann på flyet Det er ganske strengt når det gjelder babymat fra Oslo lufthavn...de andre flyplassene vi har reist fra,er ikke så strenge.
Tiggywinkle Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 De ferdig blandede Nan kartongene gikk greit gjennom på Gardermoen da jeg dro ihvertfall. Måtte ikke smake på noe....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Jeg har hatt med Nan boksene med ferdig blanding og babymatglass, puttet det i poser og det gikk helt fint. Hadde til og med en vannflaske som vi fikk lov å ta med gjennom siden lille rosa var så tørst:-) Det var snille mannen sin:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Hvis du leser reglene, vil du finne at babymat er unntatt reglene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå