Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 andre som har det slik? uke 39 her og jeg har veldig stikkinger i puppene og de føles ømme. Normalt? kanskje tegn på fødsel???=)
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Stikker her og. Og KLØR!!!!! Holder på å bli gal. Har neppe noe med fødsel å gjøre for meg, hvertfall. Er 29+1. Er vel bare at de driver og vokser og gjør seg klare.... Blir snart gal her!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 søren åg altså hehe... hadde håpet at det kanksje betydde noe... Men men... jaja.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Det er melkeproduksjonen. Blir 10 ganger verre når du har begynt ammingen )
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 ja kan tenke meg det ja:=) hehe... men har ikke merket NOE i puppene i hele svangerskapet, så syns liksom det var litt rart:=) men er nok som dere sier;)
velsignet med to Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Stikker og klør noe vanvittig her og, og på fredag kom den første melken piplende så jeg tror kanskje det har en sammenheng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå