Gå til innhold

November: Jenta mi er 10 mnd i dag!


Skorpion

Anbefalte innlegg

Tiden flyr. 2 mnd til hun er 1 år. Hun er en aktiv og fornøyd jente. Hun krabber litt, men åler seg mest. Er begynt å reise seg, men går ikke. Setter seg ikke opp selv ordentlig ennå. Hvordan er dere andres jenter og gutter. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 10 mnd i går:) Storjente ja:)

Her er han 9,5 mnd. Reiser seg ikke, og er ikke spesielt glad i å gå når vi holder han. Men han krabber og setter seg opp. Står på kne da.

 

Moro at de har blitt så store:) Meen nesten trist at tiden har gått så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 10 mnd og 1 uke gammel!

 

Han reiser seg, går langsmed bord o.l, setter seg opp, krabber i full fart.. Men han er ikke noe gla i å gå når vi holder han!

 

Tiden har gått altfor fort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vetle blir 10 mnd om en uke! Går fort ja! Lyst på en til jeg;) Han kryper, går rundt bordet, står litt alene og setter seg opp. Prøver å prate, men blir mest Mamma, Pappa, hei, hadet, namm, og bade:) Spiller på slurva, lager susselyd, rekker tunge, vinker og viser hvor stor han er. En riktig underholder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :o) Helt utrolig som tiden flyr...!

 

Jenta vår blir 10 mnd den 22. Hun krabber og setter seg i en fart, og reiser seg på knærne og står sånn og hopper, danser og prøver å reise seg helt opp helt uten støtte midt på gulvet. Blir nærvøs av å se på, jeg. Hun kommer seg nesten helt opp etter stuebordet og lekegrinda si, og sofa'n kommer hun seg opp etter sofaryggen. Også sier hun "mamma", "hei" og "nam nam", nesten "pappa". viser hvor stor hun er (hele dagen), og prøver å klappe og vinke.

Hun har hengt litt etter har jeg følt, men nå ser det ut som hun prøver å ta innpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...