Gjest 5 andre Skrevet 17. september 2007 #27 Skrevet 17. september 2007 Zahra (ev Lucas) her. Synes guttenavn er veldig enkle, men jentenavnet har vi jobbet lenge med....
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 17. september 2007 #28 Skrevet 17. september 2007 Vi venter en gutt; og han skal hete Brage, Gard eller Brede=) Enkle, nordiske fine navn som også har "røtter" i min manns og mitt navn, alle tre er på en måte en blanding av våre fornavn. Syns det er vanskelig å bestemme seg før ungen har kommet ut og vi har blitt kjent med han; jeg har hørt om flere som plutselig opplevde at babyen ikke passet til navnet sitt. Så vi venter i spenning - hvem er den lille krabaten inni magen? Time will show=)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #30 Skrevet 17. september 2007 Ingebjørg, etter en av verdens varmeste og mest omsorgfulle kvinner. Kanskje et mellomnavn også.
Rakri Skrevet 18. september 2007 #31 Skrevet 18. september 2007 Guttene våre skal hete Benjamin og Christian
Tuppamor Skrevet 18. september 2007 #33 Skrevet 18. september 2007 Her er det en liten Colin Christopher.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå