Gå til innhold

Reimatec - hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde Reimatec i fjor, og vr strålende fornøyd med den! Derfro vil vi kjøpr Reima i år også, så nå har jeg både sett i butikken og på nett, men jeg skjønner ikke helt forskjelen på de? De varierer i pris fra 999 til 1600, men jeg ser eller kjenner ikke den store forskjellen på dem?

Er det fordi de er fjorårsmodeller, eller er det ulikt formål?

Den vi hadde i fjor var ikke av den tjukkeste typen, cattert for, men vi brukte den hele høsten og vinteren (varierte bare klærne under etter temperaturen.)

Noen som har peil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi mange skriveleifer der gitt he he gikk litt fort for seg!

Skrevet

Den billigste er "baby-varianten" dvs den som går opp til og med størrelse 2 år (tror det er der den stopper, mulig 3 år). Den midt i mellom-pris varianten er fra 1-8/10 år mener jeg det er, det er Reima tec, den vanligste dressen, så er det den dyreste som er en ny type som heter Reima tec + som har ekstra slitestyrke i stoffet, noe man vel strengt tatt bare trenger til barn over 3-4 år etter min mening. Tror det er forskjellene i hvertfall :-)

Skrevet

Han er 2 år, så da går det sikkert greit med den jeg så på til 999... Hadde strl 80 i hele fjor vinter, og han var 1 år når han begynte i barnehagen i august i fjor. De er ganske store i størrelsen, han får jo ikke beveget seg noe særlig hvis den er for stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...