Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Jeg fødte for 5 uker siden og nå at hevelsen er borte merker jeg at skjeden er åpnet på vidt gap og det kommer inn luft når jeg går. Er ganske fortvilet! Lukker skjeden seg etterhvert eller forblir det slikt? Klarer ikke å leve med en skjede som står så åpnet. Og tenk på sex da, tør ikke ha sex som det ser ut nå....Hjelp!!
kulepenn Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 knipe: tell til 10 og gjør dette 3 ganger. Gjør dette et par ganger i uken. Du skal se at det hjelper. Men for å si det sånn tiden leger alle sår...det blir bedre..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Takk for svar. Flere erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Hadde det sånn selv god stund etter fødsel. Nå er det seks mnd siden og det er mye bedre. Har knepet og knepet og følt at det har hjulpet mye. Bare å knipe og knipe som innlegget over her også sier. Men ikke noe hyggelig- sex gikk forresten greiere enn jeg fryktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå