Huleboer2 Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Pjokken på 4 år skal få nytt rom. Har malt det nye rommet i Visjon (helt lys, LITT gult/rødt i den). Er plater på veggene, dermed syns jeg de er litt kalde og nakne. Hva slags farger kan jeg velge på gardiner og andre tekstiler for at rommet skal få et varmere preg?? Syns det fort blir kaldt med blått og grønt, men..
Kebbelife Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 jeg synes at limegrønt og oransje er fine farger til gutterom, eller mellomblå og rødt eller oransje)
hm hm Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Syns egentlig det er deilig med kalde farger på soverom selv, blir så godt og svalt når man skal sove:) Let etter bilder på nett, ikea.no, ifi.no, flugger.no, jotun.no og hent litt inspirasjon!
Kebbelife Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Jeg har hvite vegger på barnerommet til minsten også. Jeg har kjøpt gardinstoff på Åhlens. Det er rødt med jungeldyr på og jeg er kjempefornøyd. Da trenger du bare fargerikt sengetøy og noen fargerike bilder på veggene så har du det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå