OhBaby! Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 sluttet på p piller for bare en uke siden,men både i går og i dag har jeg vert så kvalm,ike vanlig kvalm,men vondt i v side av magen og skikkelig uggen.. nesten ikke klart å røre på meg... men har bare hadd sex en gang dene uken.. det var på mandag. går vel ikke an å være gravid da?? er smerter i v side,ved eggstokken regner jeg med....
mrss83 Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 klart det er mulig... man kan jo bli gravid når man fortsatt tar pilla så...
OhBaby! Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 åh.. ja,man kan det.. trudde bare ikke det skulle gå så fort liksom.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Ikke regn med at du får noe svar... Beklager, men vi kan virkelig ikke vite om du er gravid eller ikke. Dette kan være eggeløsning, det kan være graviditet, det kan være blindtarmen, det kan være svangerskap utenfor livmora... you name it. Du får ta en test i morgen...
Gjest Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Beklager igjen...det kan ikke være blindtarmen på venstre side.
*spent* Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Jeg vet eller ikke om du kan være gravid men synes du fikk mange svar som var litt kjedelige så kan jo glede meg å håpe sammens med deg om at du kaaanskje kan være gravid;) ta en test i morgen å se:) om den er negativ håper vi bare du har en kjempe kort,svak influensa som er over i morgen tili, ikke noe av det guffne hun over her har skrevet;) lykke til:)
Gjest Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 Det var ikke meningen å høres negativ ut, og ønsker selvfølgelig HI lykke til! Men det ville vært ganske ille for henne hvis alle her jublet og sa at JA, nå kan du være gravid, da sannsynligheten er ganske liten... Ikke dumt å være litt realistisk innimellom...en kan bli ubeskrivelig skuffet hvis det viser seg at en ikke er gravid...
OhBaby! Skrevet 16. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2007 forventer overhode ikke å være gravid nei.. og blindtarmen er vekk,hehe.. men var bare de vondtene som var så merkelige,og som ikke noe jeg har kjent før.. er vell bare noe som skjer når kroppen slutter å få piller eller no... skal ikke teste enda,neppe noen vits. men venter å ser,er formen rar om en og en halv uke når jeg har ikm,såå tester jeg garantert!!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. september 2007 #12 Skrevet 17. september 2007 Når man slutter på pillen så blir man helt rar i kroppen!! Har ei venninne som var bombesikker på de første par PP at hun var gravid, for hun hadde vondt i eggstokken på den ene siden, kvalm, trøtt vondt i puppene etc etc! Hun trodde virkelig at hun var gravid for dette er jo slike symptomer! Det tok nok enda et par mnd før hun ble gravert ja! Selvsagt kan du jo være gravid, men når i syklusen slutta du med pillen da? Dor hvis du slutta i forbindelse med mens, så er det nok EL du har! Så test rundt IKM du, så får du sikre svar! Men husk at symptomer på EL, mens og graviditet er faktisk kjempeofte akkurat de samme!! Men lykke lykke til!! :D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå