Monajenten Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 ....men det var jo BARE 3-0 da..... Huff så leit..........*knis*
Gjest Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Hehe... Måtte lese innlegget ditt for mannen og han gliste bare og sa følgende: "Bra det er noen inne på den der siden din so har god kultur!" ;-) Brann-fan han også ja!
Monajenten Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 Men det er da ikke rart, Brann ER jo best, sant? *sitter i sofaen med øl og brannsjal*
nickoline og supermann Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Du din forbaskade vestlendeing med skarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrende r er!!!!! Dum er du!!! Knis:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Så bra! Og håper Brann taper! :) Hverken LSK eller Brann får noe gull i år (så det er sagt..)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 *snufs* Slem du er:o((( Jaja........kan hende noen får seg en smell i Fredrikstad da. Må ikke kaste stein når du sitter i glasshus vennen.....*ler*
Monajenten Skrevet 16. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. september 2007 Bra du har humor ihvertfall vålerenga12 :-p Og nickoline? Jeg er KNALLdum:-p
Monajenten Skrevet 16. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 16. september 2007 Nei, litt nervøs for den, hehe;) *lære seg å holde kjeft på riktig tidspunkt*
Monajenten Skrevet 16. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 16. september 2007 Hehehe nei, jeg har det med å jinxe;) *trekker tilbake*
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. september 2007 #17 Skrevet 16. september 2007 Humor har jeg i massevis, ironien er det verre med:p Jeg bare vet, jeg bare føler at LSK og Brann får sølv eller bronse og en av de får 4.plassen. Og rett.. (har jeg det?? Ja, såklart!! Har alltid sagt (siden jeg begynte å like fotball) at verken brann eller LSK får noe gull. Sagt det i 4år nå. Og tror jammen meg dette året at jeg får rett - igjen )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. september 2007 #18 Skrevet 16. september 2007 Din drittkjerring!!! *vetdutålerenspøk* Ikke vær så høy i hatten nå da.. ingen vet hvilken vei høna sparker i plankebyen vettu;-) Har ingenting i mot VIF jeg altså, men jeg kan garantere at de ikke tar gull i år i hvertfall!! ;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. september 2007 #19 Skrevet 16. september 2007 SIklerotte: Det visste jeg da sesongen starta det! Håp og trua har man alltid, men innerst visste jeg det på grunn av måten de spilte ifjor. =) Og håper og trur og vet at Enga får en go plassering neste år (og ja, alle vet i TL! )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. september 2007 #20 Skrevet 16. september 2007 Cat78 ¤oktoberjente¤ Det kan jeg å!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. september 2007 #21 Skrevet 16. september 2007 Hehe.. jammen så bra, da er vi enige da Naboen er VIF fan og han mener nå fortsatt er gullet er deres!! hihi..
Gjest Skrevet 16. september 2007 #22 Skrevet 16. september 2007 Ja, det er DIN skyld hvis de taper nå..!! ;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. september 2007 #23 Skrevet 16. september 2007 Cat78 ¤oktoberjente¤ Hehe, tror nok bare han sier det for å beholde stoltheta si! Får hilse han fra meg og si at den må han svelge. Hadde jo håpet, men det er lenge siden den forsvant om å få gullet. Alltid vært sikker på å være i TL, men ikke sikker på å være der vi er nå. (Men neste år, NESTE år.. ) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå