Gå til innhold

Oi da....Lillestrøm tapte visst.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

....men det var jo BARE 3-0 da.....

 

Huff så leit..........*knis*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Måtte lese innlegget ditt for mannen og han gliste bare og sa følgende: "Bra det er noen inne på den der siden din so har god kultur!" ;-) Brann-fan han også ja!

Skrevet

Men det er da ikke rart, Brann ER jo best, sant? ;)

 

*sitter i sofaen med øl og brannsjal*

Skrevet

Du din forbaskade vestlendeing med skarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrende r er!!!!!

 

Dum er du!!!

 

Knis:)

 

 

Skrevet

Så bra!

 

Og håper Brann taper! :) :) :)

 

Hverken LSK eller Brann får noe gull i år (så det er sagt..)

 

:)

Skrevet

*snufs* Slem du er:o(((

 

Jaja........kan hende noen får seg en smell i Fredrikstad da.

Må ikke kaste stein når du sitter i glasshus vennen.....*ler*

Skrevet

Bra du har humor ihvertfall vålerenga12 :-p

 

Og nickoline? Jeg er KNALLdum:-p

Skrevet

Nei, litt nervøs for den, hehe;)

*lære seg å holde kjeft på riktig tidspunkt*

Skrevet

Hehehe nei, jeg har det med å jinxe;)

 

*trekker tilbake*

Skrevet

Humor har jeg i massevis, ironien er det verre med:p

 

Jeg bare vet, jeg bare føler at LSK og Brann får sølv eller bronse og en av de får 4.plassen.

:P

 

Og rett..

(har jeg det?? Ja, såklart!! :) Har alltid sagt (siden jeg begynte å like fotball) at verken brann eller LSK får noe gull. Sagt det i 4år nå. Og tror jammen meg dette året at jeg får rett - igjen :) )

Skrevet

Din drittkjerring!!! *vetdutålerenspøk* :D

 

Ikke vær så høy i hatten nå da.. ingen vet hvilken vei høna sparker i plankebyen vettu;-)

 

Har ingenting i mot VIF jeg altså, men jeg kan garantere at de ikke tar gull i år i hvertfall!! ;-)

Skrevet

SIklerotte: Det visste jeg da sesongen starta det! :)

Håp og trua har man alltid, men innerst visste jeg det på grunn av måten de spilte ifjor. =)

Og håper og trur og vet at Enga får en go plassering neste år (og ja, alle vet i TL!:) )

Skrevet

Cat78 ¤oktoberjente¤

Det kan jeg å! :P

Skrevet

Hehe.. jammen så bra, da er vi enige da :)

 

Naboen er VIF fan og han mener nå fortsatt er gullet er deres!! hihi..

Skrevet

Cat78 ¤oktoberjente¤

Hehe, tror nok bare han sier det for å beholde stoltheta si! :P

 

Får hilse han fra meg og si at den må han svelge.

 

Hadde jo håpet, men det er lenge siden den forsvant om å få gullet.

Alltid vært sikker på å være i TL, men ikke sikker på å være der vi er nå.

 

(Men neste år, NESTE år.. )

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...