de tre bukkenebruse Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 magen og i underlivet, det var helt jævlig! det var drit vondt å snu seg også måtte jeg selfølgelig på ( standar hver natt) det hjalp ikke å gå på do.... hvet ikke helt hva det var, men det ga seg ikke men jeg klarte å sovne igjen og da jeg våknet var smerten borte... jeg er 29 uker på onsdag...
de tre bukkenebruse Skrevet 16. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. september 2007 noen andre som har opplevd det samme eller hvet hva det kan være?
Tulletutta Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 har ikkje opplevd det men får du det igjen ville eg ha ringt føden, og at du nevner det til jordmor på neste kontroll selv om du ikkje får det igjen.
svana72 Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 ja slik har jeg det vær natt å mange ganger på dagen,jordmor sa det var åga.bekkenet og at barnet ligger langt nede ikke noe farlig sa ho til meg,men er skikkleig vondt da...
de tre bukkenebruse Skrevet 16. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2007 oki,takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå