Hege_83 Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Hva koster en sånn boks med foundation?? og concealer?? Var å fikk prøve sminket med med dette, og syntes det var bra..fikk skrevet opp hva jeg skulle bruke osv...men glemte å spørre om pris..
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Foundation koster ca. 400. Kostene omtrent det samme. Billigere hvis du bestiller fra nettet:)
*Kleopatra Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Foundation koster 398,- her i Norge, men du får det mye billigere på f.eks E-bay og Strawberrynet (100-150kr).
Hege_83 Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 det var det jeg trodde. for har bestilt fra e bay, og da bestilte jeg foundation, concealer og sånn faux tan face color,og til sammen kom dette på 390...(bestilt fra forskjellige steder, så blir jo ikke toll heller) og dette med frakt..så da vil det jo si at det var et godt kjøp da..var litt usikker.. Tusen takk for raskt svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå