Gå til innhold

drømmer.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømte her en natt att jeg hadde fått ei lita jente, eller hu var ikke såå lita, hun var en stor tykk å god michelin baby! hihi også hadde hun fått øyen fargen til samboern min... det var så fint.. jeg følte at jeg knyttet et sikkelig bånd til den lille dattera mi, det var så virkelig.. vi lekte å koste oss å "snakket" sammen!! Hun het også det som jeg vill at min kanskje fremdidig jente skal hete...

Når jeg våkna ble jeg så trist.. savna virkelig babyen min.. da jeg fant ut at dette bare var en drøm... :( Savner henne ennå.. hadde ønsket at det var virkelig å at jeg hadde hatt ennå i armene mine nå, som i drømmen...

Flere som drømmer slike sikkelig virkelige drømmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og jeg burde kanskje introdusere meg da.. :P

vært her litt før, nå og da... met titter ofte innom å ser hva dere andre skriver, nikker og er enig..:)

Jeg kaller meg da bare Lorraine og er 24år, heihei!

Skrevet

Hei Lorraine!

Velkommen til oss!

Fortell litt mer om deg selv og din livsstituasjon da! Klem

Skrevet

Hei hå! :)

vel, det er vel som de fleste andre her inne....

Jeg vil bli gravid og få barn... kjæresten ikke enda, å han kan ikke gi meg noen eksakt tidspunkt heller...(men jeg vet han veldig vil ha barn ta tiden er inne, han er veldig glad i barn) vi er studenter, så han vi bli ferdig, få jobb, hus osv å bare være oss to med mere penger og slikt før barn... noe jeg skjønner.. men ikke trenger slik som han.. han er mere fornutrig.. hans foreldre er mere fornuftige typer også som fikk barnetter utdanning osv da de var litt eldre, så han ser vel mere opp til de.. mine foreldre fikk barn tidelig og jeg ser at det går an selvom.. ;) jeg er 24 han er 23år..

blir litt rotette dette her... hehe..

Skrevet

...og jeg plager han en del med dette baby styret.. hehe.. å da blir han bare irritert... så er ganske frusetrende.... får ikke diskutert det sikkelig, blir bare krangel eller surmuling...:P

Skrevet

Hei hei jeg har også drømt om babyer :) Drømte at jeg hadde en gutt som jeg vekket midt på natta bare for å leke litt med han.....ble også veldig skuffa da jeg våknet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...