Gjest Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 må bare rose oss alenemødre som klarer oss så fiint uten mannfolk jeg koser meg såånn alene med vesla og føler jeg har full kontroll over livet, samtidig er jeg fri fra bekymringer som man kan HA med sambo;) hadde jeg vært sammen med eksen, hadde han ikke likt jeg studerte på fulltid nå, hadde venninne kvelder om helgene, fått dagmamma til snuppa og brukt penger på klær
Gjest Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 dessuten, var synes jeg vi alenemødre er utroli flinke til å multitaske her består dagen av å stå opp 5, levere snuppa hos dagmamma, ta buss 1 t til skole ( + hjem) hente hun, lage mat, gå på turn m henne ( 2ggn uken) i tilegg kommer sånne obligatirske hverdagsoppgaver som husarbeid matlagning, gjøre lekser +m.m men syns livet har aldri vært bedre før nå
winneboo Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Koste meg som alenemamma jeg også, men etter 1,5 år ble det litt ensomt i lengden. Er ikke like fri nå lenger som jeg har fått samboer igjen, men den friheten ble jeg i grunn lei av ¨å ha Men kommer du fra en slitsom eks så skjønner jeg godt at du nyter å være alene Jeg hadde det også myyyye bedre uten barnefar.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 føler jeg har ti hender, tankene opp i skyene og at jeg glemmer igjen hodet hjemme hver gang vi skal noe, men stortrives:D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 supermamma? hm.. det spørs, men når jeg ser par som går sammen og som sier til verandre "det er din tur nå" kan ikke du ta han litt? "æsj han gulpa" snart skal han sove det blir deilig. ja da føler jeg meg som en super duper mamma og kjempe heldig som slipper og leve i slik negativitet
Gjest Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 jepp, synes jeg er kjempeflink mamma jeg da ) så bra med sånn positive innlegg!! løsningsorientert er ett godt stikkord for oss som er alene med barn!
Winterlady Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Føler meg litt kronisk på etterskudd jeg... Selv om vi står opp sju, har barnehage 100 m borti gata, jeg studerer, trener en gang pr uke og har verdens nydeligste datter som legger seg halv åtte. Synes ikke tiden strekker til for å få lest nok, trent, vært sosial eller tatt alt husarbeidet... Skulle gjerne hatt mindre søvnbehov og vært mer supermamma ja . Og nå i kveld så sitter jeg her og kaster bort enda mer tid..
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Akkuratt som jeg skulle skrevet det selv hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå