Gå til innhold

Noen i samme situasjon??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin 2 desember..Går da ut i perm fredag 9 november..Jeg sitter her med permisjons papirene å aner ikke om jeg skal velge 80 eller 100% lønn..synes å ta han i b.hage i august 8 mnd gammel blir for gale..Å er jo litt forskjell på 80 og 100%..

 

Jobber 60% har fast ca 8000 i mnd..Men så studerer jeg ved siden av så får fødsels stipend på 5000 ca,også er det jo barnetrygden ved siden av...

 

Hva ville dere gjort??Hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

80% du kommer bare til å angre om du tar 100%.. er så kort tid hjemme..

Skrevet

Har du regnet på dette? Vet at for mange så lønner det seg å ta fri med 100% lønn og så heller ta noe fri uten lønn etterpå. Tenker også på at da får jo barnefaren også 100% lønn. Slik kan iallfall en del få både i pose og sekk:)

Skrevet

Hvis du velger 100% lønn og prøver å spare litt underveis kan du ta fri uten lønn etter permisjon dersom du synes det er for tidlig med barnehage. (Enig med deg at 8 mnd er altfor tidlig...)

Husk at du også kan strekke permisjonen med å ta ferie.

 

Jeg har 30 dager ferie til neste år og klarer å strekke permisjonen med 7 uker ved å ta disse i forbindelse med påske og fridager. Pappaen skal ta ca 10-12 uker perm + et par mnd fri uten lønn etterpå, og dermed klarer vi oss frem til jul 2008 før vi trenger barnepass. Junior er ventet i November.

Skrevet

regnet litt på det,,har veldig opp å ned lønninger men har plusset de siste lønningene og differansen var ca 1600 kr..

 

har ca 8000 i mnd,men får fødsels stipend i tillegg på 5000 kr også barnetrygden da..

'

 

100 % svarer seg vellkanskje så kan jeg legge til ferie utenom..Og har jo fri 2 dager i uken når jeg er tilbake i jobb igjen så er vell ikke så gale ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...