onam * mai 07 + september 08 Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Hudfoldene under armen har sprukket opp. Har fått stoppet blødningene og desinfisert med pyrisept. Burde jeg gjøre noe mere? Det er jo "fuktig" der.... fordi han ofte har armene langs kroppen...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 smør på aselli sårsalve.. viktig å la det tørke godt etter vært bad.. brukte potetmel de plassene det var vanskeli å få helt tørt.. forhindrer at slike ting skjer.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 takk for tipset. skal gjøre det. Huden sprakk da jeg skulle tørke vekk hvit beleg han hadde fått i løpet av dagen. Huden var helt tørr... Ikke noe fuktighet pga vask...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå