Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 å være skikkelig stygg eller være skikkelig feit?
Hiv o'hoi Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 stygg. om man er feit så kan man slanke seg.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Helsemessig sett så er det verst å være skikkelig overvektig.... Men siden man kan slanke seg, så ville jeg heller vært overvektig og med et greit useende, fremfor skikkelig stygg og tynn.
supergyda Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Hva er VERST - å skrive teite innlegg, eller å skrive teite innlegg med skrivefeil i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå