heisand? Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 til å være alenemor, men orker ikke å levere fra meg sønnen til BF så derfor er vi sammen på grunn av ungen. er overhodet ikke det jeg har lyst til, å være sammen med han, men som sagt så har jeg ikke lyst til å levere fra meg sønnen min på litt over en måned til BF en gang i uken pluss annenhver helg.
Anne-B. Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Har ikke sånne samværsordninger på så små barn. Ammer du? Da er det nok mer snakk om noen timer noen dager i uka.
Gulosten™ Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Du slipper å ha han borte så lenge når han er så liten. Ta kontakt med familievernkontoret, de skal hjelpe deg:)
heisand? Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 ja jeg ammer. må man snakke med advokat om dette? når er det andre regler? altså 1 gang i uka og annenhver helg?
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Kjenner den følelsen selv. Har flere ganger vært på nippet til å bare reise selv. Men vet jo at jeg ikke kan det pga BF også skal ha ungene. Har snakket med fam.kontoret og de sier at vi begge står likt. Synes det er vanskelig. Vil bare gi deg en god klem og ønske deg lykke til videre.
heisand? Skrevet 16. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2007 hva er fam.kontoret? har de hjemmeside?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå