Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 ...Røyke eller drikke under svangerskapet???
Gjest Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Kom med noe nytt a....zzzzzzzzzzzzzzz....
Gjest Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Etter alt å dømme er det verst å tenke.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Tror jeg kommer ann på mengden. Heller et halvt glass vin en gang i blandt enn røyk, men heller røyk enn å drikke mye.
¤MegOgMini¤ Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Hmmm HI spør om RÅD hva hun skal velge da`? å drikke eller røyke under svangerskapet...
propp Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Ja, må du velge? Hvorfor ikke begge deler? Jeg tror kanskje jeg ville valgt å drikke. Hva skulle jeg ha drukket?
Solskinnsjenta Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Det anbefales ikke å gjøre noen av delene. men det virker som det er verre å drikke. Alkoholen kan drepe hjernecellene og forårsake hjerneskade og føtalt alkohol syndrom. Nikotin er koblet til lav fødselsvekt ( med de komplikasjoner det medfører) og noen mener at det kan forårsake lærevansker hos barnet. Blir vel som spørre om hva som er verst av spysyke og diare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå