2gutter og ei jente:-) Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Er 9 uker på vei med nr 3, og vi gleder oss stort. "Problemet" er bare at foreldre, venner og bekjente kan ikke få informert oss nok om hvor slitsomt det kommer til å bli. Alt er galt, vi kommer ikke til å klare å gi alle nok oppmerksomhet, vi får det trangt i bilen, tenk å slitsomt det blir å følge opp alle...osv.osv... Vet det er dumt, men jeg blir helt deppa jeg. Hva har jeg gjort liksom?:-) Noen med noen trøstende ord...?
It's all about me Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Da hadde jeg svart: Selvfølgelig kommer det til å bli utfordrende og slitsomt, men det gleder jeg meg til. Til syvende og siste er det verdt alt for å kunne ha 3 fantastiske barn å glede seg over. Skjønner hvis du/dere er missunnelige ) "
Gjest Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Herre som folk skal mase da? *svim* "Døh, det er faktisk barn nummer TRE! Jeg TROR vi vet hva vi holder på med!" kan du svare neste gang...hihi
2gutter og ei jente:-) Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 Hehe...det er jammen meg sant! Men man blir helt satt ut, at de ikke har noe positivt å lirke ut av seg.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 da sier du som sant er; Har dere ikke noe positivt å si setter jeg pris på at dere ikke sier noe i det hele tatt".
2gutter og ei jente:-) Skrevet 16. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2007 Ja kanskje jeg bare får svare på tiltale, snakker det bare liksom litt bort jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå