Gå til innhold

Urinveis infeksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg sliten altså.Siden i forgårs har jeg tisset ganske ofte.I dag tisser jeg 3 til 4 ganger i timen.Det gjør ikke vondt men det er vel for tidlig til å ha noe med graviditet og gjøre så da er det vel urinveisinfeksjon?Noen ganger får jeg følelsen av at mensen kommer når som helst og så går det over igjen.Kjennes ut som underlivet er litt hovent sånn at blæra blir presset?I dag når jeg våknet stakk det i sjeden sånn at det kjenntes ut som det var en luftboble der.Jeg har ikm 25 sept.Har ikke smerter som jeg pleier og ha mellom eggeløsning og ikm.Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke har vondt, tror jeg ikke det er noen stor fare, men du kan jo levere en urinprøve på legekontoret i morgen. Dersom du er gravid er det viktig å komme i gang med behandling raskt.

Jeg synes det funker med tranebærkapsler, tar 2x3 for å ta vekk symptomene, deretter 1x2 noen dager.

Funker for meg.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar mrs icsi.Får ta en tur til legen i morra,Klem

Skrevet

urinveisinfksjon... jeg lurer også på om jeg kan ha hatt det! har vært en uke som jeg har flydd på do for å tisse hele tiden... tenkte kanskje at det var symptomer på graviditet, men sikkert ikke.. men nå er det helt borte.. har hatt murringer/stikkninger hele tiden mens jeg har flydd på do... skjønner ingen ting jeg.,..

har ikm på mandag, testet i går, men den var negativ...

men det er vell ikke sånn at urinveisinfeksjon går over av seg selv???

Skrevet

Jeg har nettopp hatt uvi, men den gikk over av seg selv.

Jeg testet meg først selv og da var det utslag, men når jeg testet hos legen (var det for å få behandling) var det neg.

Ga det er par dager, så gikk det over :)

Så på meg gikk det iallefall over av seg selv....!

Skrevet

okey, da er det sikkert sånn her også...

Nå venter jeg bare på tr altså.... Er så kjedelig å vente....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...