Gå til innhold

Nå skulle hasj-forkjemperene sett nrk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men det gjør de vel ikke.

Men det man ikke vet, har man vel ikke vondt av... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det.. Kommer ikke som noen overraskelse..

Skrevet

At ved moderat hasjrøyking (men hva legges i ordet moderat??) så dobler man sjangsene for psyksiske lidelser.

Men dette er jo ikke noe nytt.

Skrevet

Var veldig fort gjort og kort repportsje.

Men hovedessensen var at det atter en gang er vitenskaplig bekreftet at det ikke er en dans på roser å bruke cannabis. Psykiske virkninger osv. Har en spysyk unge på fanget, så fikk ikke med meg alt.

• 3 uker senere...
Skrevet

Det er sikkert noen fantastiske korrelasjonsstudier som har "påvist" det, da :-D

Lykke til med videre forskningstolkning etter eget forgodtbefinnende ;-)

Gjest Mayflower
Skrevet

Ja,og eksempelvis la oss si 1 av 1000 får psykiske lidelser,så vil det da si at nå vil hele 2 av 1000 få det! Da er tallet doblet. Ganske mange med andre ord! Hvilke tall vises det til?

Tror nok at de som røyker hasj og får en psykisk lidelse gjerne kombinerer med andre rusmidler også.

..bare en tanke...

Skrevet

Etter snart ti år i akuttpsykiatrien har jeg sett KUN hasj (ikke sidemisbruk) gjøre forferdelige ting med psyken til unge mennesker, spesielt gutter.

Så at det er sant er jeg ikke i tvil om. Det går vel på at hvis man har en medfødt sårbarhet, så kan den trigges av hasj/ cannabisbruk, mens hvis man lot være ville man kanskje ikke blitt klin psykotisk.....

Gjest Mayflower
Skrevet

Ja,og hvor mange blir ikke helt rabiat i fylla og gjør all slags galskap?(les hvilken som helst mandagsavis..)

Det finnes alltid gærne folk...

Jeg tror ikke unge mennesker har spesielt bra av å tulle for mye med noen form for rus,det være seg lovlig eller ulovlig.

meeeen..dette er et tema folk aldri vil bli enig om...

Skrevet

Har du virkelig sett hasj gjøre forferdelige ting med psyken til folk? Eller har du sett folk i en forferdelig psykisk tilstand røyke hasj?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...