Gå til innhold

Jeg blir gaaaal!!

2gutter og ei jente:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 9 uker på vei med nr 3, og vi gleder oss stort. "Problemet" er bare at foreldre, venner og bekjente kan ikke få informert oss nok om hvor slitsomt det kommer til å bli. Alt er galt, vi kommer ikke til å klare å gi alle nok oppmerksomhet, vi får det trangt i bilen, tenk å slitsomt det blir å følge opp alle...osv.osv...

Vet det er dumt, men jeg blir helt deppa jeg. Hva har jeg gjort liksom?:-)

Noen med noen trøstende ord...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si til dem at de skal passe sine egne saker... herregud for en dårlig oppførsel!! jeg en en av en søskenflokk på 4 stk og er strålende fornøyd med å ha så mange søsken. klart det var slitsomt for mamma og pappa den tiden vi var pittesmå, men hvem tenker vel på det når en ser all den glede en får av å ha en flott søskenflokk til barn! :-)

Skrevet

Vi er en søsken flokk på 11. Det gikk fint:) ikke bry deg i det hele tatt. legger merke til at det er mere og mere normalt med 4 unger i familien å:)

Skrevet

Takk for svar! Det er godt å høre litt positivt også:-)

Skrevet

vet du hva,

svar at "ja men siden dere er så gode......(venner, foreldre etc) så håper vi jo at dere hjelper oss da om det skulle bli for vanskelig for oss"

da kanskje de hører selv hvor dumt det var det de sa

man vet da at 3 er mer enn 2, har da gått på skolen.

vi venter og nummer 3 og til oss sier folk heldigvis "så flott", og minsta er bare 13 månder nå, blir 18 før hun blir storesøster.

men folk er forskjellige.

noen bare må legge vekt på at ting er vanskelige, noen må se det positive i alt. liker den siste sorten godt jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...