Gå til innhold

langpanne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mange av kakeoppskriftene jeg finner står det at oppskriften er til stor langpanne 30 gange 40 cm. Når jeg har prøvd meg på en slik oppskrift har ikke resultatet blitt noe bra. Min store langpanne er nemlig større enn dette 40 gange 50 ca. og min lille langpanne er for liten. Hvor kan jeg finne en langpanne som er akkurat 30 gange 40 cm? Har så mange gode oppskrifter... sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Aner ikke hvor stor min langpanne er, trodde det var standardstørrelse som passer til de fleste stekeovner?

Skrevet

Ja det trodde jeg og, men resultatet blir ikke noe bra i min langpanne... Ikke når det står 30 gange 40 i oppskriften. Da blir kaken veldig lav. jeg lager somregel kaker i min lille langpanne, men har lyst å lage sånn skikkelig stor en...

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt over. Det pleier å stå i oppskriften hvor stor rundform man skal bruke dersom man ikke skal bruke langpanna. Har ikke hatt noe problem med å lage kaker i min langpanne. Synes det er merkelig at oppskriftene er laget for en langpanne ingen har i hus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...