Gå til innhold

Kjensler og klokskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett den? Går på NRK1 21.05

Tror det er sånne filmer jeg eeeeelsker, litt gammeldags blyghet, flotte klær og vakkert landskap:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig film på TV3 ikveld også, Spanglish:-)

Skrevet

Vet ingenting om den...

Men slike filmer elsker jeg og=D

Skrevet

Det er den som er laaang er det ikke?Fornuft og følelser? Fiiin den:=)

Skrevet

Jepp...den har jeg sett.:))

Kjempefin,romantisk og så er selvfølgelig Hugh Grant med...og han har jeg såååååå sansen for ;)

Skrevet

Det er en amerikansk romantisk dramakomedie...hehe...så da er vel alle kategorier dekket ;)

Skrevet

Amerikansk romantisk dramakomedie, står det i vår eminente 4 siders lokalavis:=)

Skrevet

den ja, leste jeg.....

Har ikke sett den, men synes ikke amerikanerene kan måle seg med britene i den sjangeren der....

Men kanskje denne er bra...

Skrevet

Britene er helt klart best ja:-)

Men nå ser jeg jo ikke på filmen da for jeg sitter jo her etter økten ute i regnet;-)

Skrevet

Ser på den nå. Det eneste som plager meg er at Emma Thompson jo må være alt for gammel til den rollen hun har. En kvinne i 30åra ville jo ha vært en skikkelig gammel jomfru, og det er hun jo ikke....

Elsker Jane austin, nydelig å se på en slik ensom kveld. Har spart flere romantiske drama jeg har tatt opp pg skal se denne uken når gubben er borte. Har tatt opp Pride and Predudice serien også og skal se den denne uken (mye bedre enn filmen spør du meg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...